Eurovision 2023

 Eurovision 2023 : Personal Thoughts


Austria
Biraz cringe başladı, çok heyecansız aynı tempoyla gidip duruyor, görsel de ilginç değil, giysiler de tırt. Poe olayı ne?

Portugal
Chicago vibes başladı ama değişti. Bi çekiciliği var.

Switzerland
Sesi çok güzel, çocuk da güzel, beklemediğim bi tarz. Beğendim.

Poland
Tiktok videosundan eurovision şarkısı çıkarmaya çalışmış gibi. Sıkıcıııııııı. Kızı sesi için değil o arada 15 saniye oynasın diye getirmiş gibiler. Ay gerçekten bitse de gitsek.

Serbia
Gülün içinden mi çıktı o :) larva mıydı doğdu mu ne bok oldu. O kadar nefesli söylüyor ki şarkıyı sesi güzel mi anlamıyorum. Görselle birleşince bi ilginç olmaya yaklaşıyor sanki müzik ve şarkı ama ne bileyim bir olmayan bir şeyi var. Points for değişik bi şeyler denemek, points for creativity. Points for müzik türü.

France
Abla hükümet gibi gelmiş. Bu yukarıdan açılan etek olayı yapılmadı mı daha önce ya. Aurası güzel kadının, içine alıyor milleti şarkının. Beğendim ben ablayı, şarkısı şahane olmamasına rağmen.

Cyprus
Pretty love song for a pretty boy. Neden böyle keşiş gibi giydirmişler bilmem ki. Şarkı sıfır orijinalite, kurt gibi ulurken sesi güzel çıkıyor gerçi abinin, hakkını vermek lazım. Güzel, çok etkileyici değil ama gider.

Spain
Sapına kadar ispanya diye bağıran bir performansla gelmişler. Çok süper olmasa da otantik olmasını sevdim ben.

Sweden
Acayip tipli bir abla. Primitiv self defense yoga karışımı ders vermek için gelmiş ama eurovision da bulmuş sanki kendini. Gene Loreen. Dune dan kaçmış. Bilinen bir şarkı değil mi söylediği. Gene güzel ve etkileyici, görseli de beğendim ben. Ses var hakkat hatunda.

Albania
O kadar ağıtla başladığın şarkı böyle mi gider. Çok ağıt arada 2 söz söyle, cıktıs cıktıs müzik ver, halay çek azıcık, sonra gene haykırma halayı. Hepsi de vampir gibi giyinmiş, ama kötü klişe vampir gibi. Ölecek sıkıcılıktan, yırtılacak haykırmaktan. Vallaha bitti de rahatladık.

Italy
Yeminlen esenyurt tipli bi herifi koymuşlar yiyelim italyan yakışıklısı diye. Ona da boncuklu üst deri pantul giydirip duygusal bir şarkı söyleyip yüklemişler gay vibe ı. Yersen. Thumbs down. En son bağırışıp sonra titreye titreye bitirişi daha da beter etti benim için performansı.

Estonia
Gencecik kıza giydirmişler o takımı, saç makyaj 30 yaş yaşlanmış piyanoya oturup çalarken. Köşebaşı barın gözden düşmüş 45 yaşındaki solisti gibi, hayatın çemberinden geçmiş acılı acılı şarkısını söylüyor. Sonra bardağındaki viskiyi bitirip şişenin kalanıyla odasına içip sızmaya gidecek. Budur benim için bu performansın hissiyatı.

Finland
Tekno metal çıkmasını beklemiyordum. Ama beğendim. Alternatife her zaman açığız. O dansçılar neden bu müzikte latin dans ediyor? Ölümden dönüp cha cha mı yapıyorlar tema bu mu? En azından ilginçti valla. Melodi de eğlenceli. Benden geçeri var.

Czechia
İlla bağırtılı ağıtlı bişey mi söylemeli böyle gruplar ya. Bi tık daha modern gerçi misallerinden bu ama biraz 90 lardan kalma izlenimi veriyor hala. Mesajlı falan. Kötü
değildi ama, görece iyi performanslardandı.

Australia
Bu yılın rocker abileri de bunlar. Beğendim ben, norm dışı her şeye olan sevgimle.

Belgium
Gay anthem yapmış, kalabalık da söylüyor direk beraber, favori mi bu? Eğlenceli şarkı, sesi de yakışmış. Oluru var.

Armenia
Giysisi eski ruslana wild dances giysisi gibi, kızın kendi de riverdale kızına benziyor. Aşırı şımarık göründü tanıtım klibinde. Bir yerde açılıp yükselecek mi diye bekliyorum şarkı, monoton gitti baya. Boş beleş şarkı. Dans arası veren 2. Üke. 2 sini de beğenmedim. Konuşup durdu gibi şarkı boyunca gede göde.

Moldova
Şamanlar geldi. Tipi de uygun, sevimli de. Küçük kavalcı ne iş bilmem ama birlikte dans etmeleri güzeldi. Beğendim.

Ukraine
Ekranları güzel kullanmış. Aaa hakkat robot geldi. Elektronik esintili. Abinin sesi güzel olabilir ama yarı duyuldu resmen, güçlü değildi çok.

Norway
Elektronik tekno senfoni. Güçlü, güzel.

Germany
Geldi ortamın delileri. Kendi tarzı için çok da hoş şarkı.

Lithuania
Güçlü bir vokali var kızın.  Şarkı çok etkileyici değil ama kötü de asla değil. Güzellerinden biri hatta yarışmanın.

Israel
Pop şarkısıyla gelmiş, kız barbie bebek gibi. Unicorn diye şarkı söyledi. Güzel ve modern korografi ama sesi gittikçe rahatsız etti. Dans arası bunda da vardı ve bundaki iyiydi.

Slovenia
Çok cute bi ekip. Rock esintili pop şarkıları da güzeldi.

Croatia
Bie mesajı var belli benim bilmediğim. Allah şifa versin ne diyeyim.

UK
Çok fena abla ya. Görüntü ve ses both. Tek şansı ev sahibi ülke olması.


Yorumlar