Bu Sıralar Beni Mutlu Eden Şeyler

 Böyle şeyler paylaşıyorum ınstagramda, haftalık değil de 10 gün civarında bir genelde. Bu hafta daha düzenli dursun diye canva da şunu yaptım ve yüzyıllarımı aldı resmen 


 
Fakat hem görüntü tam içime sinmedi, hem de bu başlıklar hakkında daha konuşup açmayınca bi manasiz göründüler gözüme. Sevmedim hiç.
Ben de, telefonumun notlar bölümünde zaten yazmakta olan açıklamalarını biraya yapıştırmaya karar verdim. Bence çok mantıklı yaptım.  There they are:


Podcast - A Beautiful Mess. Bi süre unuttum podcast dinlemeyi, sonra yine hatırladım. Günceli yakaladım bunda, çok seviyorum. 2 kız kardeş türlü çeşitli konulardan konuşuyorlar.

Dizi - Zoey's Extraordinary Playlist. Müzikal bir dizi, zaten müzikal her şeye hastayım. 1 sezonu kendimi tutarak 4-5 günde bitirdim, mayıs sonu bitecek 2. Sezonu, bitmesini bekliyorum izlemek için. Son 2 bölümü beklemek işkence gibi olur yoksa.

Dizi - Sabrina 4. sezon. Zört diye bitirmeye karar verdikleri için son bölümü olmamış bence, ama yeterince uzamıştı. Severek izledim, daha da olsa izlerdim. Cadılı ne bulucaz şimdi bunun yerine?

Hâlâ aynı kitap, bir köpeğin bile düşüncelerini anlatmış sağolsun King abi. Hâlâ güzel, problem yok ama dananın kuyruğu bi kopsa artık. Keşke. Ama yarı finaldeyim diyebiliriz, 800 küsürlerdeyim.

Odamın tipini değiştirdim,  eşyaların yerini oynattım. Bunun ne kadar hoş bir değişiklik olabileceğini unutmuşum. Bir ferahladı sanki oda. Lav it.

Karamel soslu dondurma. Burger King den sundae alamıyorsak eve sade dondurma ve karamel sosu alırız alla alla!

2 haftadır falan dualingoyla ispanyolca çalışıyorum. Daha sadece adımı söyleyebiliyorum ama hoşuma gitti.

Alış-veriş yaptım. Evet, gene. Dayanamadım. Yüzde 75 i çok güzel çıktı. Zaten daha da bir süre yapamam, salak garanti bankası 160 tl kart aidatı kesti, sinirlendim kartı kapattım ben de. 😬

Anneler günü için anneme puzzle aldım. Hik mik edecektir biliyorum aman almasaydın, yok nereye koyacağız diye ama aşırı hoşlanıyor puzzle yapmaktan onu da biliyorum, o yüzden mutluyum.

Blog listemin tamamını okudum, kalbim kadar temiz. Hepsini okudum derken, gözden geçirdim, okumak istediklerimi okudum, diğerlerini sildim. Sıfırı görmek huzur verici bir şey değil mi, mailler olsun, listeler olsun, bitişi görmek yani.

Kitabı inat edip bitirdim çünkü neden, bayramdan sonraya teslim edilecek bir kısım yapmam gereken işler var, onları yapmak yerine neden 500 sayfa daha okumayayım ki dedim ve bitti ve epik bir kitaptı gerçekten ama kadın karakterlerle ilgili fikirlerim mevcut. Goodreads te bi yorumcu çok güzel yazmış, benim düşüncelerimi anlatmış resmen. Şimdi gönül rahatlığıyla dizisine başlayabilirim hem de kötü adamı Skarsgard adamı oynuyor yummy. Daha da konuşmak istiyorum aslında bu kitap hakkında neden kitap kulübümüz yok ki hiç, yutup mu açsam, çok da üşeniyorum. (Kitap The Stand, uzun versiyonu, 1000 küsür sayfa, saygılar king abi)

Friends 3. sezona geçtim, kaçıncıya baştan izlediğimi ben de bilmiyorum.

Skarsgard dedik de, inatla true blood ı bitirmedim, gene bi 4. 5. Sezon civarına gelip bıraktım daha ileri geçemiyorum. Oysa ki oyuncuları falan da seviyorum ama. Yeniden denesem mi ama baştan olmaz bu sefer, belki 4. Sezon başından başlayıp falan. Bilemiyorum kafamda deli sorular.

Okuduğum ve sevdiğim çerezlik kitapları da 57 kere tekrar okumayı sevdiğimden bir yandan gene iyilik ve kötülük okulu kitabını da baştan aldım. Seri bu aslında. Ilk 2 kitabı fiziksel olarak elimde var diye okuyup duruyorum bari gerisini de alıp okuyayım.


Yorumlar