A Star Is Born - Bir Yıldız Doğuyor (2018)

 


2 gecede biraz iteleyerek bitirdiğim film bir etkiledi sonunda beni, hakkında konuşasım geldi şöyle uzun uzun.

2 saat 15 dakikalık, müzik üzerine ve müzik ağırlıklı bir film kendisi. Bilmeyen duymayanlar için (mağarada mi yaşıyordun?) Bradley Cooper ve Lady Gaga nin oynadığı, ünlü bir müzisyen ve alkolik olan Jack ve tesadüfen bir barda şarkı söylerken tanıştığı Ally nin aşkını ve müzik kariyerlerindeki iyi kötü gidişatlarını izliyoruz. 

Bir seferde oturup bitirmek için biraz fazla ağır geldi bana, 2 akşamda izledim filmi. 2. Akşama 45 dakikası falan kalmıştı.

Ilk günden sonra notlarıma haftalık mutluluk şeylerini yazarken " çok da bayılmadım ama müzikalite güzel " yazmıştım. 2. Günde  filmin tamamını izleyince fikrim değişti, filmi de beğendiğine karar verdim. 

SPOILER SPOILER ZPOILER ZPOILER 


Daha giriş gelişmeden belli ediyor acıklı bir sonu olacağını aslında film. Eski versiyonlarının hiç birini izlemememe rağmen bir yerlerden duymuşum da zaten ben. Ablamdan muhtemel, o izlemişti bu filmi. 

Etkilenmeyi beklemiyordum bu yüzden bitişinden. Ama yine de etkilendim, bi gözler doldu, bundan dolayı da filmi 2. Günden sonra beğendim diyebiliyorum. Ne olacağını bilmeme rağmen duygulandım. Oyunculuk anlamında zaten Bradley Cooper abiyi beğenirim , Lady Gaga da hiç sınıfta kalmamış performansıyla. Ayrıca, Lady Gaga özellikle ilk çıktığı sıralarda deli gibi dinledim ama nedense sesini hep daha sıradan gibi düşünmüştüm, oysa ki gayet güçlü bir sesi var. Böğüre böğüre Shallows u o söyledikçe benim de  söyleyesim geliyor onunla.  

Filmin sonunda Jack le yüzleşen Rez mi ne boksa ona da bi sinir oldum. Bence o tetikledi Jack i. Salsana sen bi adamı daha yeni çıkmış rehabilitasyondan, neyine acı gerçekleri çarpmak yüzüne. Kaldıramadı işte. Göt  Rez. Rev. Her ne kakaysa. 

Evet uzun, ama izlemeye değermiş hakikaten ya. 

IN THE SHALLOW SHAL LOW, WE'RE FAR FROM THE SHALLOW NOW.

Not: Aşağıdaki videoyu eklemesem gözüm açık giderdim, abla nası güzel söylemiş ama. 





Yorumlar