24 Ekim - 3 Kasım Telefon Kullanımı

ah instoş vah instoş, 1 saate çekeceğim seni instoş.









bu güne kadar her şeyi çok güzel getirip sonra gözümün dönmesini açıklayamıyorum resmen. oyun indirdim tekrar bir de dayanamayıp.

ve tabii ki oyunu indirmekle kalmayıp her gün daha çok oynamaya başladım.  

nasıl olduysa arada 1 gün insan gibi davranabildiysem de;

hemen ertesi gün 1 saat oyun oynamak suretiyle bana güven olmayacağını kanıtlamış oldum. 

ve battı balık yan gider deyip saldım gitti.

Ama, neredeyse 2 saat oynadıktan sonra dün, dedim ki saçmalama ne yapıyorsun, günde yarım saat kısıtlaması koydum oyuna, instagram kısıtlamasını da 1 saate indirdim.
Günde boşa harcayacağım 1,5 saat olması fikrinden rahatsız değilim. bir çok uygulamada harcadığım zaman aslında sayılmaz gibi geliyor. bilmem yanlış mı düşünüyorum. play kitaplar mesela. Nerdeyse hiç basılı kitap almıyorum artık, sürekli telden okuyorum, o da telefon bağımlılığı sayılır mı? spotify ya da. iş ya da yürüyüş yaparken bir podcast açıyorum genelde. 1,5 saat harcamışım gibi duruyor telefonda ama aslında o zaman zarfında sadece 1 kere yeni bölüme geçmek için bakmış oluyorum ekrana. netflix ha keza, tv de izlesem sayılacak mı ekran bağımlılığı yatakta telefondan izlemek yerine? feedly den takip ettiğim blogların yeni post larını okumak ne peki? sinema blogu da takip ediyorum, yaşam tarzı da, moda da, goygoy da. 
Kafamda deli sorular, kolayca çözemiyorum.


Yorumlar