Cadılar Bayramı - Halloween ve Cadı Filmleri

Ekim ayındayız. Bizimle sıfır alakası var aslında ama bu ayın 31 i Cadılar Bayramı, namıdiğer Halloween.


Cadı ve büyü temalarını küçüklükten beri çok severim. Harry Potter in bundaki etkisi inanılmaz tabii ama benim çocukluğumdan hatırladığım bir kaç film ve dizinin de katkısı var. Sabrina 'nın şu anda netflix te olan değil, ergen cadı olduğu orijinal seriyi izlemişlerdenim. Sandra Bullock ve Nicole Kidman lı Practical Magic, Oz Büyücüsü, daha neler neler. Masallardaki cadı temalarına hiç girmiyorum zaten. Pamuk prenses, uyuyan güzel, rapunzel.....

Neyse, dedim ki madem onların ayındayız, bu ay boyunca bir kaç cadı filmi izleyeyim. Kendime bir liste çıkarttım. Hiç izlemediğim ve çok eskiden izleyip bir daha üstünden geçmek istediğim cadı filmleri.

Burada da paylaşıyorum ki, izlemek isteyen olursa bana katılsın.

Not: Sadece cadı teması ile duramadım, 2 de vampir filmi ekledim izlemek istediğim. 

1. Beautiful Creatures (2013)

2. The Love Witch (2016)

3. The Witches of Eastwick (1987)

4. Oz the Great and Powerful (2013)

5. Hocus Pocus (1993)

6. Suspiria (2018)

7. Sabrina the Teenage Witch (1996)

Bonus:

What We Do in the Shadows (2014)

Dracula (1992)

Yorumlar