8 - 14 Ekim Telefon Kullanımı

 


Instagramı abartmak harici problemsiz bir gün.


Yine instagram fazla, bu 1,5 saat sınırı olayına daha sağlam bağlı kalmam lazım, bu haftaki odağım bu olacak. 
Koca günü 2,5 saatle geçirmek ne hoş. Kesin bilgisayarda çok vakit harcadım bu gün. Bilgisayar kullanımını da hesaba katmalı mıyız? Okul / iş için mecburen kullanıyorsak bile?


Eh, kötünün iyisi işte 


Vay, haftanın batış günü bu olsa gerek. Shame,  shame, shame (arkamdan zil çalarak gelen rahibeyle beraber) 
Bu günü ideal gün addediyorum! 



instagram daha az olsa daha iyiydi ama yolculuk yaptım bugün, anormal şartlar altında kabul edilebilir buluyorum. 

Genel memnunum sanki bu haftadan. Bir gün harici çok çok abartmamışım instagramı. Geri kalan uygulamaları tolere edilebilir buluyorum.

Yorumlar