1 - 7 Ekim Telefon Kullanımı

Bakalım geçtiğimiz hafta nasılmışım;

wp + kitap harici 4,5 saat, onun da neredeyse 2 saatinde dizi izlemişim. Gayet iyi.
kitap harici 3 saat 4 dk, 33 dakikası da spotify, onu genelde mutfakta iş yaparken podcast dinlemek için açıyorum, yani aktif telefona bakarak geçirdiğim bir süre değil. Bu günden de memnunum.
kitap ve wp zaten 5,5 saatini kaplıyor bu günün. Bu kadar ekrana bakıyor olmamayı ben de isterdim ama milyonlarca kitap almak istiyorum, olmuyor tabii ki. Nereye koyacaksın o kadar kitabı. Midnight Sun kitabını bitirmeye inat ettiğim gün bu, 700 sayfaydı neredeyse meret.
kitap hariç 4 saat 53 dakika, onun da 1 saat 13 dk sı prime video, Rihanna'nın Savage Fenty defilesini izledim. Efsoydu yazarım onunla ilgili de. Şahane değil ama idare eder, hele instagramda 1,5 saati geçmediğim düşünülürse.
Şimdiye kadarki en iyi günüm bu olabilir mi? Kalp.
Meh.
wp+kitap tan geriye 2 saat 43 dk kalıyor. Netflix ve spotify da var. Gene memnunum bu günden.

Bu ara aklıma takılan şey ise, evet sosyal medyada anlamsız gezmeyi ve oyunlarla ölümüne zaman harcamayı oldukça bıraktım ama, yine de telefon elimde. Kitap okumak, dizi izlemek için bile olsa. Bunlardan rahatsız olmalı mıyım? Sonuçta yine ekran bağımlılığı mı bu? Bunları da bırakmaya çalışmak mantıklı mı? E o zaman dizi/film izlemeyecek miyim? O kadar kitabı almaya ne bütçe ne evde yer dayanır ve zaten artık biraz kağıt israfı gibi de görmeye başladım evde yatıp duran onca kitabı. Sorular sorular....

Yorumlar