23 - 30 Eylül 2020 Telefon Kullanımı

Eh, yarım saati whatsapp la kitap, 45 dakika chrome da ne yaptım kendim de bilmiyorum, ama geçen hafta ortalamasına bakılırsa ölümcül değil. Daha iyi olabilir.
Kitap ve whatsapp 5 saat 5 dakikanın 2 saat 13 dakikasını kapsıyor, geriye 2 saat 52 dakika kalıyor. Günlük kullanım süresi olarak şahane olsa da, 2 saat 10 dakika instagram bakmak ürkütücü. Asla vazgeçemiyorum instagramdan, ne olacak bilemiyorum.
Whatsapp ve kitap 1 saat 39 dakika, geri kalan 3 saat 33 dakika. Günlük hedefim için yine iyi, ama işte o instagram, pembe logolu şeytan.
Şimdiye kadarki rekorum bu mu? 3 saat 15 dakika toplamda, whatsapp ve kitap çıkınca 2 saat 18 dakika kalıyor. Instagram kullanımı da 38 dk, tadından yenmez. Ayın 26 sı cumartesi ne kutsal bir günmüş ya.
2,5 saati instagram olmasa tadından yenmeyecek bugün de ama işte. Hmpfhs.
Geri artışa geçmek. Şahane. Ama 1 saati kitap, 1 saati de spotify diyor ama yandan actigim müzik o, aktif telefonla oynamadım, iş yaparken yandan çaldı. İyidir bence.
Elleh belanı versin instagram. Resmen bağımlıyım. Korkutucu. Bu gelecek hafta dikkat edeceğim konu bu olacak.
Feedly bir blog okuma uygulaması. Kendi seçtiğin blogların yeni yazılarını koyuyor önüne sıra sıra okuyasın diye. 1,5 saati orada harcamak çok kötü değil yani. Bir sürü haber, yazı, tarif, vs değişik şeyler okudum demek. 

Özetle, instagram şeytanı olmasa, gayet güzel geçecek bir haftaymış. Bu haftaki odağım olarak instagram kullanımını günlük maksimum 1,5 saate çekmek olarak belirliyorum. 1 saat demeye dilim varmıyor nasıl bağımlı hale geldiysem. Yavaş yavaş düzeleceğim inş. 

Yorumlar