16 - 22 Eylül 2020 Telefon Kullanımı

 1 hafta önce demiştim ki azaltmak istiyorum telefon kullanımımı. Bazı günler iyi geçti ama bazı günler çok kötü patladı sınırlandırma olayı. Şöyle ki;

İlk gün yani 16 eylül de toplamda 4 saat 40 dakika kullanmışım ama demiştik ki kitap okumak ve whatsapp sayılmaz. 1 saat 33 dakika bu  si almış, yani ıvırzıvırla oynarken 3 saat 7 dakika harcamışım. 3,5 saat hedef koymuştum bu hafta için kendime, ilk gün başarılı. İnstagramda geçirdiğim süre ise resmen acıklı. 
5 saat 6 dakikayla kapamışım 2. günü. 2 saat 4 dakikası kitap ve whatsapp, yani 3 saat 2 dakika boş takılmaca, gene uymuşum kendi sınırıma. 2 saat instagram,öff.
4 saat 22 dakika ayın 18 indeki kullanım sürem, ve kayda değer ne kitap okuma ne whatsapp var. İsyean. 
5 saat 5 dakika. 2 gün düzgün gidip sonra hemen bozmaya başlamama bir alkış. 1 sa 20 dk instagram eh işte, ama 3 küsür saat oyun oynamak nedir ya? İşsizlik beni bozdu diyeceğim ama önceden de böyleydim. Şu homescapes zımbırtısında 1800 bilmemkaçıncı bölümdeyim. Tamamen manyaklık.
Herhalde haftanın rekoru bu. Ayın 20 sinde 9 saat 4 dakika telefonla oynamışım. Boşanayım da semerimi yiyeyim. 1 saat 23 dk sı kitap ve whatsapp, 7 saat 41 dakikası instagram ve oyun. Yuh bana. Kara gün. Bütün gün hiç evden çıkmadım, ailem de yoktu evde, ondan oldu herhalde. Ayıp bana.
Yeniden twitter a sardım, belli oluyordur. İnstagram kadar değil ama twitter manyaklığım. Uzun süreden beri ilk baktığım gün olduğu için böyle oldu. Affedilebilir. 20 dk whatsapp, 1 saat 40 dk da dizi seyretmişim. Affedilebilir buluyorum bu günü.
7 saat 22 dakika. Yeni diziye sardım, prime da 2 saat geçirmemden bellidir. Good Omens adı. Çok sevdiğim oyuncular var ve hikaye de Neil Gaimans ın, o adamın yazdığı her şeyi seviyorum. İnstagram da 3 saat harcamak haftalık en bokundurukça fazla zamanı, hiç bir açıklamam yok bunun için. 

    Toplamda bu haftada 3 günden memnunum, bir günü de idare eder buldum. Başarı oranım yarı yarıya diyebiliriz.
    Haftaya değişiklik yapmayıp günlük kitap ve whatsapp hariç 3,5 saatin altında kalmaya çalışacağım. İnstagram şeytanında da 1,5 saatin altında. 
    Hof pof, ders mers çalışayım bari, boş durdukça daha çok kullanıyorum belli ki. 





Yorumlar